Rak szyjki macicy

Kampania "Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię"

Druga edycja „Mam Haka na Raka” dedykowana była rakowi szyjki macicy. Jury podczas obrad jednogłośnie wskazało kampanię autorstwa uczniów z I liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Lublinie pod hasłem „Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię”. Spot telewizyjny przedstawia kobietę przygotowującą się do podróży. Na pierwszy rzut oka bohaterka składa i pakuje ubrania potrzebne na wycieczkę. Dopiero odejście kamery pokazuje, że przed kobietą leży nie walizka, a trumna i właśnie w niej umieszczane są kolejne rzeczy na wyjazd.

„Kampania jest dziełem młodzieży i to jest jej mocną stroną. Młodzi ludzie nie boją się kontrowersji – stworzyli kampanię, obok której nie można przejść obojętnie. Wierzymy, że ten odważny apel licealistów przekona kobiety do wykonywania regularnych badań cytologicznych” - uzasadnia Jerzy Toczyski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny GlaxoSmithKline Pharmaceuticals.

Więcej informacji na: zrobcytologie.pl »

Nasze Poprzednie Kampanie: